Wisła Kraków od sezonu 2024/2025 zmieni herb. Nowy ma nawiązywać do tradycji wielosekcyjnego Towarzystwa Sportowego. Oprócz tego klub ujednolicił nazewnictwo domen i ich przynależność. Tymi działaniami „Biała Gwiazda” chce wzmocnić markę i wpisać się w trendy XXI wieku.
Wisła Kraków mimo nieudanej walki o awans do PKO Ekstraklasy nie zamyka się na pozaboiskowy rozwój klubu. Nowy sezon przyniesie kibicom nowy wygląd strony internetowej, dopasowanej pod standardy mobilne. Do tej pory witryna klubu trąciła myszką i była dostosowana do rozdzielczości i sposobu przeglądania na desktopie. Dodatkowo klub pochwalił się ujednoliceniem nazewnictwa witryny. Teraz wpisując wislakrakow.pl i wislakrakow.com – otrzymamy oficjalną stronę klubu, a nie jak wcześniej domenę należącą do serwisu „Goal.pl”.
Najciekawsza informacja dzisiejszego komunikatu dla kibiców znalazła się w ostatnim akapicie. Czytamy w nim, że klub przejdzie rebranding. A jego głównym ogniwem będzie zmiana herbu. Nowy ma wpisywać się w obecne standardy designu, a jednocześnie łączyć w sobie historię wielosekcyjnego klubu T.S. Wisła. Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej zapowiadane jest na sezon 2024/2025.