Przed mundialem w Katarze Budweiser ogłosił, że nagrodzi kraj mistrzów świata, by kibice mogli świętować sukces, popijając złocisty trunek. Znane są szczegóły akcji.
W niedzielę Lionel Messi poprowadził Argentynę do zwycięstwa nad broniącą tytułu mistrza świata Francją po emocjonującym finale w Katarze. To trzecie mistrzostwo świata dla Argentyńczyków. Do rozstrzygnięcia potrzebna była dogrywka i karne.
Budweiser jako oficjalny sponsor mistrzostw świata pojawiał się na bandach reklamowych, nagroda MVP meczu była pod ich auspicjami. Ich produkty w trakcie imprezy pojawiały się w strefach kibica. Ostatecznie na kilka dni przed rozpoczęciem piłkarskiego święta na Półwyspie Arabskim Katarczycy zakazali sprzedaży alkoholu na stadionach. To był bodziec dla marki, żeby zaoszczędzony w ten sposób trunek przekazać krajowi, który wywalczy czempionat i w glorii będzie go popijał razem z kibicami piwo marki Budweiser. Akcja została nazwana #BringHomeTheBud i okazała się marketingowym strzałem w „10”.
Chętni do wzięcia udziału w akcji Budweisera, muszą wybrać opcję ulubionego trunku na stronie producenta. Kibice myślący, że upiją się za darmo, mogą czuć się zawiedzeni – po wypełnieniu ankiety dostają „talon” na jedno piwo 410 ml z podobizną Leo Messiego.
Pozostałe opcje to promocje „2 za 3” na inne piwa, cydry, napoje gazowane oraz wodę. Punkty, w których Argentyńczycy mogą odebrać trunki, są rozstawiane w największych miastach, a firma na bieżąco chwali się nimi w mediach społecznościowych.